субота, 21. април 2012.

<3  Ako je ljubav bolest onda sam ja neizlečivo bolesna.
      Nadam se da nikada neće pronaći nikakav lek, jer te želim voleti zauvek !


<3 Ako pitaš da li ću te ikada povrediti, odgovor je NIKAD.
     Ako pitaš hoću li te voleti, odgovor je ZAUVIJEK.


<3 Kad bih ti ime napisala na oblaku, vetar bi ga odneo.
     Kad bih ga napisala na moru, val bi ga prekrio.
     Ali tvoje je ime urezano u moje srce i više ga ništa ne može izbrisati !


<3 Ljubav je zlatni lanac koji spaja naša srca.
     Pa ako ikada prekineš taj lanac, slomićeš i moje srce zauvek !




<3 Da bih živela, treba mi srce.
     Da bih imala srce, treba mi sreća.
     A da bih imala sreću, trebaš mi samo ti !


<3 Mislila sam na tebe danas, ali to nije ništa novo.
     Mislila sam na tebe i prekjuče, i još danima pre toga.
     Misli ću sigurno i sutra na tebe, jer si mi samo ti u mislima !




<3 Želeti tebe i sanjati tvoj dodir, to je lako...
     Ali biti daleko od tebe, to je neopisivo teško !


<3 Volim tri stvari: sunce, mesec i tebe.
     Sunce volim danju, mesec volim noću,
     a tebe volim U SVAKOM TRENUTKU I ZAUVIJEK !




<3 Ako me zaista voliš kao što kažeš,
     molim te budi oprezan s mojim srcem.
     Smeš ga uzeti, ali ga nemoj slomiti nikada !

Нема коментара:

Постави коментар