недеља, 22. април 2012.

Kako Te Samo Trebam Anđele,
Ove Moje Suze Sve To Govore...

Fali Mi Neko Da Me Zagrli,
Da Me Svojim Anđelom Učini,
Da Nikada Ne Ode;
Da Me Čuva Samo Za Sebe.

Anđele Kako Da Isplovim Iz Ovog Tela
I Odem Do Tebe
Pod Tvoja Krila Bela!

Anđele Ova Me Samoća Boli;
Anđele Mene Niko Ne Voli.

Anđele Već Dugo Čekam Te;
A Tebe Nema, Nema Te!

Moracu Poći Anđele
Pod Ove Tajne Prozore;
Al Se Bojim Anđele Neću Te Sresti,
Nismo Ti I Ja Na Istoj Adresi.

U Želji Ovoj Živecu;
Možda Te Sretnem U Svome Snu!
Možda Te Sretnem Kad Se Moja Duša Vine Bogu,
Možda Tada Vidiš Dušu Ovu;
Što Za Tebe Moli,
Što Samo Tebe Voli!
Možda Me Dočekaš Na Božijim Vratima.

Anđele Noćas Sam Videla Zvezdu Sjajnu,
Otkrila Je Svima Moju Tajnu;
Želja Se Moja Sada Vidi,
Želji Se Mojoj Svako Divi.

Anđele Zvezda Je Pala
U Moje Srce Želja Je Stala;
Čekam Da Je Ostvariš,
Da Me Srecnom Učiniš.
Jer To Možeš,
To Možeš Jedino Ti...

P.S.Toliko Čekam To Krilo Meko, O Bože Zašto Je Tako Daleko.....

Нема коментара:

Постави коментар